zaterdag 21 juli 2012

Welkom,

Gepost door Kimm op 00:33
Hallo iedereen,

Overal kom ik van die mooie pagina's tegen waarbij mensen hun creaties online zetten. En elke keer denk ik, dat wil k ook. Vandaag is het maar zo ver en ga ik van start. Het zal wel flink zoeken zijn hoe ik alles moet doen maar dat gaat vast goed komen toch?

Ik ben trouwens kimm, moeder van 3 kinderen. De oudste is nu 6,5 en word in november 7. De middelste is bijn 4. Nog een klein maandje wachten en dan is ze jarig. En de jongste is net 1 geworden. Vanwege dat de oudste een zorgkindje is, werk ik niet en ben ik een thuisblijfmama. Ik vind het heerlijk en geniet elke dag vollop van de kinderen. Al heb ik soms (oké eigenlijk best wel vaak) zoiets van, ik wil ook graag voor een baas werken een paas uur in de week. Helaas is dat niet mogelijk. Althans nog niet. Maar ik weet nooit wat er in de toekomst komt.

Mijn hobby is zeer uitgebreid. Velen vinden mij creatief en veelzijdig. Of ik dat ook vind? Uhm... Tjah.. Een beetje misschien. Ik vind veel dingen erg leuk om te doen en kan veel en leer snel. (enkele voorbeelden; muur/raamschildering maken, haken, breien, naaien, werken met hout, kleien, decopatch, zeep maken, freubelen met foam clay, sieraden maken. Etc. Etc. Etc.).
Ik heb geloof ik echt een tik. Als ik iets zie wat ik leuk vind sla ik het op en wil ik het zeker nog een keer maken.
Soms wel lastig hoor want het lijstje is inmiddels heel groot en zo weinig tijd om er wat mee te doen.

Eerst maar een blog maken en bijhouden en bewerken.

Tot snel maar weer!
Liefs,Kimm

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea