zaterdag 8 september 2012

Kleine preview,

Gepost door Kimm op 15:48
Hai,


Ik kom op dit late uur nog even een kleine preview geven van de kamer van mijn jongste.

Vandaag de hele dag bij Riemke geweest. Zij hebben een verbouwing gehad in huis. Nieuwe keuken, wc en douche. Dus moesten ze nog naar Ikea om het een en ander op te halen voor de keuken. Ik zeg natuurlijk geen nee om mee te gaan. Aangezien Ikea wel dingen heeft die ik kan gebruiken op zijn kamer.

Vanwege dat ik bij het tekenen van de ster op de muur eerst een cirkel moest tekenen en er nu dus een cirkel op stond. (die ik natuurlijk niet met de gum weg kreeg) heb ik maar besloten dat ik die plekken ook wel rood kon maken. Past goed bij de gordijnen en bij het rode dekbedovertrek.

Vandaag dus onder andere rode verf gehaald. En ik ben kimm niet die om 12en thuis komt en dan dus nog de lege plekken ga voorzien van een likje rode verf.

Met als resultaat:

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea