zondag 9 september 2012

Doel behaald

Gepost door Kimm op 02:23
Hai,

Ik heb mijn doel behaald.

Ik wou vandaag zijn slaapkamer af hebben! En raad eens? Natuurlijk is het mij gelukt.

Wat is er allemaal gedaan op de kamer?

- muur gemaakt. (de muur waar de ster op is gemaakt. Een hele klus. 2 volle dagen mee bezig geweest)
- raamkozijn geschilderd
- muren gesaust
- gordijnen gemaakt
- rolgordijnen gekort en eraan gemaakt
- verwarming geschilderd
- mandjes gemaakt
- schildering gemaakt op de muur.

Verder staat er een nieuw bed waar hij voorlopig goed mee vooruit kan. (immers hij is ook maar pas 14 maanden).

Ik ben er echt zo blij mee. Tussen het huishouden en opvoeden door toch maar even in een week tijd een slaapkamer gemaakt! Ik kan oprecht zeggen dat ik trots ben op mezelf! Ik ben echt zo blij.

En nu weer terug naar de orde van de dag. Het o zo geweldige huishouden! Straks gaat de kleine man voor het eerst in zijn bedje slapen. Als mij dat gaat lukken om hem erin te krijgen. De andere 2 zijn het weekend bij hen vader en komen straks weer heerlijk thuis.

Iedereen een hele fijne zondag gewenst. En geniet nog maar lekker van het mooie weer!

Liefs,
Kimm

1 reacties:

Dtb zei

Jij stoere mama! je hebt het toch maar even gefixed! super gaaf!

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea