maandag 19 november 2012

Verjaardagscadeau voor de oudste

Gepost door Kimm op 00:50
Hai Hai.

Zondag is de oudste van me jarig. Hij wordt 7 jaar. Sinds kort mag hij angry birds spelen op de iPad. Dus nu is hij in too the angry birds.

Voor zijn verjaardag krijgt hij een dekbedovertrek van mijn moeder. Sloffen, spel en gymtas van mij, zusje en broertje. En natuurlijk allemaal van angry birds.

De gymtas heb ik dan nog wel even moeten maken. En zie hier het resultaat!

Op naar een fijne verjaardag... En natuurlijk ook voor hem een heerlijke taart van angry birds... Die ga ik zaterdag nog "even" maken.

Fijne week allemaal!

Liefs,
Kimm


P.s. De tas is bekleed met foam clay!! Binnenkort een DIY ervan!!

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea