dinsdag 13 november 2012

Drukte

Gepost door Kimm op 05:06
Hallo iedereen,

Het is een beetje een drukte hier. Ben nu 3 dagen in de week aan het werk. Weinig te doen met veel mensen. Niet echt geheel motiverend.

Ook de hobby ligt een beetje stil op het moment. Kan mijn draai eigenlijk niet vinden en de inspiratie is ver te zoeken.

We zullen maar zeggen dat ik last heb van een dipje. Het niet lekker in mijn vel dipje.

Heeft even de tijd nodig maar gaat helemaal goed komen.

Ik heb al wel de muur voorzien van zelf gemaakte decoratie/producten. Staat erg leuk.

Zaterdag een dagje naar de sauna met een vriend (we kunnen beiden die ontspanning wel heel goed gebruiken).

En dan hopelijk wat energie hebben om de laatste 2 rolgordijnen op te hangen en de gordijnen. En dan is mijn hobbyhoek echt zo goed als klaar.

Ik ben trots op het resultaat en er ook erg tevreden over.

Snel weer wat nieuws maken. Doel: angry bird gymtas maken!!

Tot snel,

Liefs

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea