zaterdag 5 juli 2014

Hele plannen

Gepost door Kimm op 15:58
Ken je dat, dat je plannen maakt om te gaan doen en er dan vervolgens niet aan toe komen?

Dat heb ik vanavond gehad. Ik wou toch echt het een en ander gaan naaien. Helaas is dit er niet van gekomen aangezien ik de hele avond bezig met gewoon om mijn blog aan te passen zodat ik er met tevredenheid naar kan kijken. Goed gelukt al zeg ik het zelf. Er zijn nog wel wat dingen die aangepast moeten gaan worden maar dat komt later wel.

De hele avond staat de radio al aan op Q-music (inmiddels mijn favo muziekzender) maar zoals ik het buiten kan horen heeft Nederland wederom gewonnen. Ik wens de jongens heel veel succes straks!

Morgen maar weer verder met het blog (en er gaat zelfs een website komen ja, ja. dat duurt nog wel een poosje hoor, maar hij gaat er komen!)

Slaap lekker!

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea