dinsdag 1 juli 2014

Nog meer borduren

Gepost door Kimm op 22:39
Hoi,

Soms kan ik het ook niet laten om nog iets te maken. Ik heb inmiddels ook weer veel patronen van kleding die ik wil maken maar er nog niet aan toe ben gekomen. Dat hoop ik vandaag te kunnen doen.

Ondertussen heb ik niet stil gezeten en heb ik toch nog even wat geborduurd.



Ik vind dit leuker om te maken dan wanneer je een groot project hebt. Natuurlijk heeft een groot project ook wel wat hoor. Hier ben je alleen wat sneller mee klaar. ;-) De kleuren kan je zelf bepalen. Zwart en Roze zijn de kleuren die ik heb gebruikt. Dit had ik nog liggen van een van de vorige projecten. Het lijstje komt bij Ikea vandaan (10 x 15 cm), de aida stof bij de action en de garen bij DMCzijde.nl Tot snel! Groetjes,

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea