dinsdag 14 augustus 2012

Een taart voor mijn dochter

Gepost door Kimm op 12:48
Hai hai,

Morgen is het dan zover. Mijn dochter wordt 4 jaar! Spannend zeg!! Ik vind het eigenlijk best wel heel erg spannend. Ze wordt 4 jaar!! WAUW! Ik ben al zo emotioneel als wat. En dat sinds de zwangerschap van haar. Mijn kleine meisje wordt groot!

Ze gaat morgen een leuke verjaardag krijgen! Ze krijgt een nieuwe fiets van ons. (Haar vader en mij). Ze krijgt daarbij ook Hello Kitty fietstassen en zadelhoes. Een paar hele gave haarknipjes met een badeendje erop en een ketting met een badeendje. Speciaal voor Ivy gemaakt door Riemke. Eigenaresse van Dairoosy.nl. Zo gaaf in ieder geval!

En nu mag de taart natuurlijk niet ontbreken. En aangezien ik ooit een keer een workshop heb gehad kan ik dit natuurlijk ook zelf! Helemaal gaaf in ieder geval!. Ik denk dat ze hem morgen leuk gaat vinden denk je niet?!

Nu nog even de keuken schoonmaken en het huis verder versieren. Soms wel lastig hoor als je dan alleen bent. Maar het plezier zal er niet minder om zijn. Iedereen nog een hele fijne avond gewenst!

Liefs, Kimm

1 reacties:

Dtb zei

wow! hij's mooi! of eigenlijk zij....

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea