woensdag 1 augustus 2012

Uiltje

Gepost door Kimm op 23:45
Hallo,

Al een paar dagen was ik bezig om een uiltje te haken. En op zich wel goed gelukt. Ik ben er in ieder geval tevreden over. Nu heb ik natuurlijk ook nieuwe garen gehaald om hem in het roze te maken. En ik denk dat ik hem ook nog in andere kleuren wil en ga maken. 1 september is er hier wijkfeest. Ik heb besloten om 2 kramen te nemen. 1 kraam met dingetjes van mij en 1 kraam voor workshops foam clay. Ik een ander blog zal ik uitleggen wat foam clay is!

Het patroon van het uiltje komt bij

Matawi's crea's vandaan.

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/matawiescreas/


Ik zit er ook nog aan te denken om hem kleiner te maken. De kinderen hier vinden hem in ieder geval geweldig en maken er flinke ruzie om.

Liefs,
Kimm

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea