woensdag 29 augustus 2012

Van alle markten thuis

Gepost door Kimm op 02:23
Hai,

Je zal wel denken huh? van alle marken thuis?

Uhm ja!

Ik woon in een huis waarvan de woonkamer op de 1e verdieping staat! Wanneer je binnenkomt heb je een hal en aan je rechterhand een garage/schuur/berging. Als je die leeg hebt past er een auto in. Een drive-in woning kan je het wel noemen.

Voor je neus is een kamer. Een hobbykamer zoals het hier wordt genoemd. Deze kamer was eerst een soort rommelhok. Nu heb ik een muur gezet in die kamer. En waarom? Nu heb ik een ruime waar ik bezig kan zijn met mijn hobby en het andere deel wordt de kamer van mijn jongste zoon.

Overigens heb ik op de 2e verdieping 3 slaapkamers en een douche.

Maar afgelopen maandag ben ik samen met mijn ex even naar de gamma geweest om alle materialen op te halen. En gisteren ben ik dus begonnen met het maken van de muur. Nu is hij bijna af. Ik moet alleen nog even de naden dichten en behangen. Dat laatste zal pas volgende week worden.

Maar het is goed gelukt!

Ik ben trots op mezelf!!!

Liefs,
Kimm

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea