zaterdag 25 augustus 2012

Hard aan het werk voor 1 september

Gepost door Kimm op 11:13
Hallo iedereen,

Nog een weekje en dan is het 1 september. Wijkfeest hier in de wijk. Ik heb 2 kramen. 1 met creaties van mij en 1 voor miniworkshop foam clay. Nu zijn alle spullen voor de mini workshop zo goed als klaar! Er moeten nog wat dingen geprint worden en dan is het er wel helemaal klaar voor.

MAAR voor mijn andere kraam ben ik nog hard aan het werk. Hoe dat ervoor staat? Geen idee ben het overzicht een beetje kwijt. Ik zat erg in twijfel wel of niet wat te gaan doen maar heb besloten om het gewoon te doen. Ik kijk wel of ik de kraam vol krijg en hoe! Alles zal ik klaar moeten zetten en maar hopen dat ik genoeg heb.

Wensen jullie me succes? >/br>
Liefs,

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea