woensdag 11 juni 2014

Be Inspired

Gepost door Kimm op 09:06
Hoi hoi, Tot mijn beschikking is gekomen het nieuwe boek van Be Inspired. Wat staan daar leuke patronen in! Zo ook het volgende jasje. De stof komt van een stoffencircus vandaan. Ik hoor vaak om mij heen dat je de stof eerst moet wassen voordat je hem gaat verwerken tot een kledingstuk. Tot op heden heb ik dit nooit gedaan. Zo ook niet bij dit jasje. Toen ik het jasje maakte zat hij mijn dochter perfect. Ze vindt hem zo mooi en hij staat haar ook zo leuk! Helaas na 1 keer wassen kwam ik er dus al achter dat hij heel erg is gekrompen en dat ze hem dus niet aan kan. Aangezien dat ik een buurmeisje heb die iets jonger en kleiner is dan Ivy is het jasje nu naar haar gegaan. Maar..... Er liggen al weer 2 nieuwe stofjes klaar zodat er weer 2 jasjes gemaakt kunnen worden! Fijne dag/avond!

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea