woensdag 11 juni 2014

Loom

Gepost door Kimm op 03:09
Hoi, Loom is op dit moment een hele rage. Vlak voordat de rage los ging had ik al het een en ander besteld. (Ik bestel bij de groothandel natuurlijk. Duurt altijd even voordat het binnen is maar dat heb ik er wel voor over.) Ik vind de armbanden niet zo mijn ding dus wist ik nog niet wat ik ervan moest gaan maken. Ondertussen kwam ik wat leuke voorbeelden tegen op internet en die ben ik natuurlijk ook gaan maken. Het resultaat zie je hieronder.
Zoals je kan zien zijn het 2 soorten jurkjes. Ik heb er sleutelhangers van gemaakt. Hieronder de link naar de filmpjes. Succes en veer plezier!!



Klik hier voor het Ballerina jurkje

Klik hier voor het WK jurkje

0 reacties:

Een reactie posten

 

Crea Milly Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea